?

Log in

dobedobedooo [entries|friends|calendar]
Jenni

[ website | myspace ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

( What kind of ducky are you? )

Finally an update [17 Dec 2009|10:26pm]

So I finally downloaded lj for my facebook. Can't really vent on myspace or facebook anymore. Lj you really are the only one for me :)

Posted via LiveJournal.app.

( 1 devil duckie What kind of ducky are you? )

buncha changes [24 Mar 2009|01:48pm]
[ mood | blah ]

wow so i always forget i have lj and then i remember and i wasnt to update and then i forget again... i get so wrapped up in my other accounts it always slips my mind... so add my on my other sites if you want
myspace.com/jenni2therescue
inkednation - vixensuicide
rockabillyfever - sickgrrl
twitter - jenni2therescue

i think thats it. twitter is the newest. they kept taking about it on E! so i decided to check it out. i have 3 followers. one of em i have no clue who the fuck they are. i dont really care. i doubt anyone actually reads it anyways lol i think its just fun to be able to read the 14 people im following <3paris<3 lol j/k.. well not really. anyways hmm whats new in my life? mike moved out 3/16. day before my birthday. nice huh? lol oh well it was a long time coming. i think i type lol too much. its just like my lil word instead if putting *sarcasimmmmmmm* (yes i know thats spelted wrong) anyways.. i dont really feel like typing im hungry. bye

( What kind of ducky are you? )

hi :) [21 Oct 2008|12:53pm]
once again i have forgotten about my poor poor LJ... so many years ive had this account and so rarely do i use it.. :( im on myspace and facebook. mostly myspace.com/jenni2therescue. anyways thats all... im still alive and good. xoxo
jen

( What kind of ducky are you? )

new orleans day 1 [31 Jan 2008|12:22am]
[ mood | sleepy ]

Well, I left st. auggie without a hitch, flew into greensboro and then not even 10 minutes later left and landed (after a nap) in gulfport. I go my sweet ass silver PT cruiser and drove down i think the road was 90? east along the gulf of mexico to a pier walked out on that and froze and then to Bilouxi and then to the city right past that umm i forget the name already (HEY! its been a LONG DAY!) i turned around and went to the Beau Rivage casino and played the .01 slots. i was up .25 and then i lost it all. I gave up while i was only down a buck lol. i got in my carro and cranked up the heat (its cold here) and headed to good ol nawlins as ive heard it called. i was lost for a while, but my friend came and found me and took me back to where hes living. I'm staying in an office at a ship yard on a comfy black leather couch. im surround by windows so ill be up early (besides the fact its an office and they open early) Tomorrow i plan up hitting up the town and doing some hardcore shopping. i'll try to post when i can and give everyone updates. all i have for a camera is 2 disposables and my phone so ill post pictures as much as possible!! they will be under the Mardi Gras album on myspace :) Hope everyone is jealous of me! :) anyone coulda come!!!! i promise to be safe and keep my organs internal. no black market goods for the natives hahaha
bye!!
jen

( What kind of ducky are you? )

big smile [04 Nov 2007|11:14pm]
[ mood | loved ]

i have a new boyfriend. yay :) check out my myspace for a pic ;) i cant stop smiling. so nice to be happy for a change!

( What kind of ducky are you? )

still sad [13 Oct 2007|01:01am]
[ mood | confused ]

yea still no contact. very weird. i dont think i did anything wrong? i cant possibly imagine why he wouldnt call me back or even let me know hey i dont want to talk to you? shit just doesnt make sense. idk.. from the way things were left it was all good? i just dont understand. i sent him a msg today saying just lemme know. this is the last time i will try to contact him. i get the hint with an xoxo just to be sarcastic. it makes me wonder did something happen to him? is he dead? or am i just getting a taste of my own medicine. i want to call him to see if maybe his phone is shut off and hes lying in a freezer somewhere? or maybe he lost his phone? or maybe the phone is broken? but then wouldnt he have contacted me online through myspace??? but if he really is just ignoring me i dont want to be that annoying girl that wont leave him alone. i just dont understand or know what to do. maybe ill star 67 and call him. i dont know. im so confused and hurt.

( What kind of ducky are you? )

still no word [10 Oct 2007|11:39pm]
[ mood | disappointed ]

well, still no word. tried sending a harmless txt just basically saying hi and no response. usually it is the other way around. im such a horrible person for all the mean things ive done. now i guess i know how it feels? life sucks and so do guys. for once in a long long time im hurt.

:,(

( What kind of ducky are you? )

sad [10 Oct 2007|12:39am]
[ mood | depressed ]

so has anyone out there built something up so much that when it happended it was a total disappointment? i dunno why but we spent 3 days together at the tattoo convention talked every day since and then he got here thur and left this am. i guess i like him more than he likes me? i dont know. maybe i am thinking too much into this.... im sad. i want to get over this whole dating thing already and just be happy and normal like the rest of my friends. lol i never thought id want to settle down but for some strange reason i do. im tired of hearing about my friends getting married and having kids. i wanna be the one with the big ass rock on her finger that doesnt have to work and gets to sit at home with the kids and the pets. i want to grow up and be domestic. i dont want to work. i wanna be supported lol. i hate life. on a brighter note, i got a new jackalope tattoo saturday from rich. its yummy. (so is he) god if he ever sees this id be so embarassed. but yea. so the dude i went to ohio with is driving me insane. havent i always said i would never date someone i work with? well self, in a year from now when i go back and read this... DONT DATE SOMEONE YOU WORK WITH esp. your boss. it leads to nothing but trouble. i shoulda expected this. i just wanna fall in love already i think and im being all dillusional. i dunno. maybe i should be single for a while. that never happens or works out well. i just end up hooking up with random people. i should just become a lesbian or something. i dont know how that would help though. hmm.. how come my cats arent making me feel any better? the always used to make me happy. i think i need a drink and a smoke or something.

( What kind of ducky are you? )

should be studying but i cant think: the updates for the last year lol [12 Sep 2007|10:41pm]
[ mood | crazy ]

the thought process at this moment...

so i said i was never going to do it again, and if you had asked me about a week ago i would still say it true. only a few of you out there know what im talking about but those that do prolly think im crazy. im going back to the way it used to be. the way it should be. i dont know what i have been thinking these past 4 years. maybe i thought that if i changed that one detail from my life it would make things simpler and easier. i know it hasnt. it made me sad and misrerable. well not all the time, i did have some good moments, but its just not me. i like the way i was and what i surround myself with. they just werent the right ones and maybe now it is the time for the right ones. who knows. i know this doesnt make a whole lotta sense as you are reading it, but some people who know the me from way back when will understand. i dont want to go back to the way i was. that was just stupid, but why try to make others happy when im the one whos not happy? i dont care about the outside. its the difference on the inside. the interests. the same things in common. that just doesnt happen with normal people and i dont think i can meet anyone else like me that is normal. sorry mom lol i was happy then and i intend to be happy again soon i hope. for all of you that will judge, obviously your not a real friend. well, we will see what the future brings and hopefully its all good!!

My life updates....

Well, as most of you know i have been working at the cat clinic for the last 2 years. I am now part time there and full time at gander mountain. i like it actually which is really weird. for thoseof you that havent heard of gander mtn, its kinda like a bass pro shop, but different? anyways, the people are cool and they dont think im as weird (i hope) as when they first met me. first impressions are a bitch lol ive been there since aprilish. lets see... im still in st. augustine and have all my kitties (momma, morgyanna, chalico, and alfalfa) Brad has Kasey (dog) but i still see her whenever i want. I figure that when i have more time for her i will take her back instead of joint custody. hmm what else... i cant think of much?



well i guess thats about it. a pretty long update for me! congratz to Luna on her baby boy Meow!! i love you loo loo

( 1 devil duckie What kind of ducky are you? )

hey [26 Nov 2006|10:22pm]
[ mood | bored ]

so once again it has been forever since i have posted. every time i wrie i say that i am going to try and update more often but i never do. join my on myspace. i like it over there and its so much more fun. i dunno. i miss the days before i was addicted to myspace and i was always on here!!

( What kind of ducky are you? )

horray for computer access [27 Jan 2006|08:05pm]
[ mood | crushed ]

okay so why do people have to suck so much? just when you find one you actually think you like, how come they have to show their ass and be everything you knew they would be? why is it when you get a little bit of faith in something it gets turned around and makes you realize hey nothing has changed. damn that silver lining and that fucking curtain over my eyes. DAMN YOU! now i know why i smoke and drink and why i act like i do. it wasnt his fault way back when that i blame it upon. its all of their faults for ever being born. for ever talking to me. for making me think they are like me. no one is. i am different. and i dont want to be the same. ever. so you know what mr. guy? FUCK YOU. you have just been transferred from hey i actually like you to im going to love fucking your head. Welcome to my world. Welcome to my life. Cause now mr. guy, your life is going to be my hell.

( 1 devil duckie What kind of ducky are you? )

:) [01 Nov 2005|07:57pm]
well, im still alive and kicking. lifes okay working at anastasia cat clinic. i dont go on LJ too much anymore, dont have a phone line at my house. i mostly stay on myspace (http://www.myspace.com/jenni2therescue) so check me out and there and add me if ya want :) i miss and <3 everyone!

p.s. i have a ton of pix on myspace none are recent enough to show my blonde hair, but they are within the last few monthS!

( What kind of ducky are you? )

myspace [01 Apr 2005|08:32pm]
[ mood | happy ]


Find me on MySpace and be my friend!

( What kind of ducky are you? )

save me please [27 Dec 2004|12:24am]
[ mood | crappy ]

hey anyone in the palm beach area, im down here at my dads till tuesday and bored offa my ass. my 2 evil step-sisters are here and i AM BORED. if anyone wants to go to respectables, or ANYWHERE please call me :) 904-540-2332
jen

( 2 devil duckies What kind of ducky are you? )

[17 Dec 2004|04:58pm]
[ mood | angry ]

shits hit the fan once again in wonderland.

( 1 devil duckie What kind of ducky are you? )

[25 Oct 2004|07:14pm]
[ mood | angry ]

still alive if anyone was concerned... im using myspace only now. fuck lj. it pissed me off. go to hell lj!

( What kind of ducky are you? )

booking bands in florida [25 Aug 2004|08:12pm]
Hi everyone!
I know I'm not in long island or ny or even from there, but, I am doing the booking for shows @ Club Fusion in St. Augustine, Florida, if anyone out there on tour or wanting to tour would like to book a show please contact me or call the bar :)
(904)829-8333
I am no where close to being full for sept., but i need other months too! if you know anyone since i know not everyone here is in a band, pass the info along! thanks!!!!
Jenni
Club Fusion
3009 N. Ponce DeLeon Blvd
St. Augustine, Florida 32086
(904)829-8333
www.clubfusionlive.com

( What kind of ducky are you? )

i need bands [25 Aug 2004|08:01pm]
[ mood | working ]

Hi everyone, I am doing the booking for shows @ club fusion in st. augustine, if anyone out there would like to book a show please contact me or call the bar :)
(904)829-8333
I am no where close to being full for sept., but i need other months too! if you know anyone since i know not everyone here is in a band, pass the info along! thanks!!!!
Jenni
Club Fusion
3009 N. Ponce DeLeon Blvs
(904)829-8333
www.clubfusionlive.com

sry for x-posting

( 1 devil duckie What kind of ducky are you? )

[23 Aug 2004|06:27pm]
i need bands for sept. shows... anyone please help

( 2 devil duckies What kind of ducky are you? )

im a sexy boy, but who is he?? [29 Jul 2004|08:22pm]
Jonathon Rhys Meyers
Come lay in bed and get high with me, Jonathon Rhys
Meyers.


Which sexy boy are you
brought to you by Quizilla

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]